springa/gå

Får bli ett kvällsinlägg också :)

Har precis varit ute och sprungit, eller ja först sprang jag längst hela cykelbanan från mitt hus och ner till slutet av Älvåker, tycker igentligen att det är jävligt tråkigt att springa men jag gjorde det för att få upp flåset, sen gick jag i rask takt hela vägen tillbaka ;) Ska köra lite så nu, behöver bättre kondition !! Dom dagarna Pumba går stenhårt ska även jag ha gott stenhårt under passet jag rider, jag är allt för bekväm har jag märkt ! Dom dagarna han inte går lika hårt ska jag ut och springa/gå :)

Vad jag har förstått av vänner på facebook så har inte vidion fungerat :( Beror på musiken, så jag fixade ny :D



< br />

/Andrea


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: okej, tack (:

2010-09-12 @ 20:51:48
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: mollie och linn (:

guud, vad glad man blev av den filmen, hästen tyckte verkligen det var kul, så det var verkligen roligt och se på denna filmen! man blev verkligen sugen på att rida av den! :D



allt bra med dig annars? (:



/mollie& linn - www.varanriddagbok.blogg.se

2010-10-21 @ 19:27:17
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0