Ridningprofil

iiiiiiiiih jag är så glad just nu :DD idag i skolan så prata jag med rektorn och jag har ridning som "elevens val" nu :D Försökte få det i 7an men då sa han att det var för "farligt" och dom hade ingen försäkring ifall att det skulle hända något xD haha töntigt, lixom vafan det är jätte många som har motokross lixom ;o Men sen fick en anna tjej i B klassen också reda på detta, hon rider också så hon ville också ha det. Och när hon frågade så skulle rektorn tydligen göra allt för att få det att gå igenom :o Men iaf det gick och vi har fått det nu :DDDD Så när alla andra har elevens val så har vi ledigt, eftersom att vi rider och så varje dag efter skolan, men man var tvungen att ha en instruktör och det har jag ju, som jag tränar för varje Söndag :DD Så jag har sovmorgon på Tisdagar och sluatr tidigare på Onsdagar :D

Men nu ska jag göra färdigt SO:n och sen åka till stallet, får se om jag rider idag ;)

/Andrea



 Would you know my name, if I saw you in heaven..

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0