Min gosi ponni

Heejsan :)

Gött med sov morgon idag (y) Hade gjort So arbete utanför skolan så fick kompledigt idag på morgonen ;) Sen slutade vi 20 över 1 så skoldagen var inte så lång precis :)

Efter skolan åkte jag hem och fixa massa skol grejs, så himla mycket nu :o Sen körde pappi mej till stallet :) Mockade, packa hö och fixa mat :) Sen tog jag min rycktlåda och traska ner till hagen där det stod en söt ponny :) Borstade honom och bara myste ! han var faktikst väldigt mysig idag x) Jag har hittat han speciella kliställe nu också :D han typ nästan lägger sej ner när jag kliar honom där för det är så skönt ;) Sen smörjde jag in honom med salva på skapet, har era hästar också massa "blodprickar" där, asså röda små prickar som ser ut som blod fast asså det är typ insäktsbett? Jag stöör mej så på det :o men bara man smörjer regelbundet så försvinner det :D När jag var klar tog jag med honom in :) Sen åkte jag hem.

Nu ska jag snart kolla på idol <3

En fråga också, på Lördag ska jag träna terräng för första gången på Pumba, har tränat 2 gånger innan på min förra ponny och det såååååå kuuul ! :DD

Frågan: Vill ni se film från terrängträningen eller inte ? ;)

/Andrea


Kommentarer
Postat av: cassandra

FILM,FILM,FILM,FILM :D

2010-09-09 @ 20:52:55
URL: http://cassandraellevi.blogg.se/
Postat av: hanna

ååh vad kul, du får säga till om du ska göra det någon mer gång för då vill jag också va med;D

2010-09-09 @ 21:12:58
Postat av: lisa

vi vill se fiiilm :D

2010-09-10 @ 07:38:11
URL: http://llarssonn.blogg.se/
Postat av: Ida :)

vill se film Andréa ! :D

2010-09-11 @ 11:22:34
URL: http://idajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0