Gangnef Ridklubb 11-12 September!

Tjena!
Nu är jag hemma från en fartfylld helg. Lester har skött sig bra ändå. Han var bara för tittig :P

Lördag:
LA: Han hade grymt fin rytm runt hela banan och det var en A:0 så vi la väl på lite gas men tog det lugnt och han nollade och vi vart trea :D

MSV B: Han kändes ur bra sen råkade jag ta en lite snävare väg på trean som var kullvärten och den var tydligen läskig så det tog stopp men sen fortsatte han över trean fyran femman och trekombinationen som var sexan hoppade han konsigt så han nådda inte fram och jag låg på halsen men han tog c hindret ändå GRYM! Sen var sjuan vattnet och så stoppade han på det som var näst sista hindret  grunden -.- Men sen hoppade han det lätt som bara den . Fuck jag var sur men fan det är bara att tagga han var riktigt fin ändå :)

Söndag:
LA: Han var lika fin här och var dubbelnolla och vi tog det lugnt i omhoppningen men han blev 5:a ändå älsk :)

MSV B: Han var så bra här med men sen kom trean en skapligt bred oxer med nån plank sak under egentligen inget soeciellt och han stoppade på den och sen hoppade han det lätt och resten av banan bra tills den JÄVLA kullvärten där det tog Pang stopp och så la jag en liten volt på det igen och han hoppade lätt som en plätt -.-
Ohh men han var riktigt fin ändå jag är 50% nöjd med honom <3



DU ÄR BÄST<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0