dgonslgnsldfmspefmsö

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ! jag är så sur ! :@

Idag så gick jag upp tidigt och åkte till stallet, fixade massa och gjorde iordning Pumba. Sen lasta vi Pumba och Benjamin och åkte iväg till Trossnäs som typ ligger i världensände ungefär, det tog typ 40min att åka dit. När vi kom fram så var bommen till parkeringen stängd och vi såg inte en kotte, det var 15min kvar tills träningen skulle börja så vi tyckte väll att någon borde vara där :o  Så mamma ringde till hon som har hand om det och självklart så vare ju inställt ! (Y) Nej här ringer vi inte till våra kunder som vill träna ifall det är inställt, nejnej ! Vafan, tänkte dom typ, äh dom lär väll märka att det är inställt när dom kommer? Och det drar faktiskt jävligt mycket onödig bensin när man kör 2 hästar såpass långt ! Men det ska tydligen vara träning imorgon istället så vi får väll åka på den istället. Det var bara att vända och åka tillbaka till stallet igen :(

Jag och Madde tog oss en liten sväng på galoppbanan så att hästarna fick röra på sej, dom måste ju har energi till imorgon ;) Mamma åkte hem men Maddes syster och kompis var kvar så vi åkte med dom hem :) men först så åkte vi till någon outlet? ute i andra änden av världen, haha mitt ute i skogen typ :D När jag kom in i affären asså en helt vanlig klädaffär fast en outlet då så såg jag typ 147325st olika plagg av KINGSLAND !!!!!!! aah hallelujha hallelujha, jag är i himmelriket :DD Endel kingsland saker var så jäääääääääävla billiga :''D och endel låg typ på normal pris, LÄTT att jag ska åka dit med mamma och plånboken någon dag, LÄTT ASSÅ !

en dag som började i katastrof slutade i lycka !



/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0